Forum forum 6c Strona Główna forum 6c

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Początek

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum 6c Strona Główna -> Początki w Grze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BarteXxX
Administrator



Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Marki

PostWysłany: Sob 14:28, 18 Mar 2006    Temat postu: Początek

Napad - nie wiem czemu, ale ja lubię ta opcje... Mamy do wyboru napad indywidualny oraz napad grupowy. Napad indywidualny to taki jakby pojedynek w samo południe, 1na1. Ty atakujesz i potencjalna ofiara się broni. Nie ma znaczenia czy jest w jakimś gangu czy nie. Jaki będzie rezultat pojedynku zależy od Twoich i atakowanego statystyk. Jeśli atakujesz liczy się Twoja siła, jeśli jesteś atakowany liczy się twoja wytrzymałość. Jeśli masz trochę więcej siły niż atakowany wytrzymałości - wygrywasz i dostajesz niewielki (przynajmniej w tej edycji) bonus do siły, char i wyt. Jeśli masz minimum 2x więcej siły niż atakowany tolerki (wole to słowo niż wytrzymałość wiec się przyzwyczajcie) to dostajesz niewielki bonus do wyżej wymienionych statystyk oraz wysyłasz delikwenta do szpitala, a na Twoim koncie pojawia się nowa ofiara (jest też szansa że na kilka godzin czasu crims pójdziesz do paki). Jeśli masz mniej siły niż atakowany tolerki to przegrywasz i tracisz trochę stat. Jeśli atakujesz i masz min. 2x mniejsza silę niż atakowany tolerki to lądujesz w szpitalu, a niedoszła ofiara NIE pójdzie do więzienia (obrona konieczna heh).

Napad grupowy - To już jest wyższa szkoła jazdy. Zakładając na kogoś napad grupowy licz się z tym, ze napadasz na cały gang, w którym on jest. Dlatego tak ważne jest, aby dowiedzieć się, w jakim gangu jest atakowany oraz ilu liczy członków (i mniej więcej ile mogą mieć maksymalnie tolerki). Bardzo ważne jest tez, aby do napadu doszło jak najwięcej twoich ludzi i żaden z nich nie kliknął za wcześniej. Lepiej poczekać, aż dojdzie wystarczająca liczba osób i cieszyć się z wygranej (i z zyskania trochę stat) niż płakać w szpitalu, ze się przegrało, bo jakaś lama kliknęła za wcześniej. W kwestii formalnej: atakować możemy tylko osoby, które mamy na liście znajomych. Zdobyć ich można dodając ich (wejd�cie np. na skwer i kliknijcie na jakiś nick, a będziecie mieli opcje dodaj do znajomych. Jeśli ta osoba zaakceptuje będziecie mogli ją zaatakować) lub spotykając w lokalu (ich nicki są wtedy na czerwono, nie można z nimi usunąć kontaktu i po jakimś czasie sami znikają).

Rabunek - podobnie jak w napadach mamy rozróżnienie na skoki indywidualne i na grupowe. Każdy ze skoków ma jakiś stopień trudności. Od razu na wstępie: zapomnijcie o respie. Resp liczy się tylko na sam koniec edycji, gdy maja być rozdane nagrody. To was nie czeka. Nawet z moim poradnikiem Wink. Po prostu, żeby wygrać trzeba poświęcić tej grze bardzo, ale to bardzo wiele czasu i być w najlepszych gangach (żeby być bezpiecznym). Ok., wyjaśniliśmy sobie co nie liczy się w rabunkach. Teraz co się liczy: broń i twoje statystyki. Są różne teorie na temat, w jaki sposób obliczać czy dany skok wypali. Powiem wam jak ja robie: zanim dojdę do jubilera spokojnie wystarczy, że staty (no albo nawet średnia stat czyli int+char+wyt+str/4) są wyższe od stopniej trudności. Przy jubilerze dobrze jest jak średnia stat jest już o ok10 większa niż trudność skoku. Dom Bossa Mafii i harleye to już trzeba liczyć średnią z bronią (int+char+tol+sila+obrażenia broni/5 > większe o 10-20 od stopnia trudności i jeszcze dodatkowo sprawdzić int+tol+sila+bron/4 > większe od stopnia trudności o 10-20). W skokach grupowych oprócz stopnia trudności pokazana jest tez ilość osób potrzebnych do wykonania skoku. Tutaj stopień trudności liczy się troszkę inaczej. Każda osoba powinna policzyć swoją średnią (int+sila+tol+bron/4). Następnie sumuje się średnią wszystkich biorących udział w skoku i dzieli przez ilość tychże osób. Dość o rabunkach czas przejść do tego, co tygryski lubią najbardziej czyli do...

Dziwki - powiem wam, ze dziwki tylko w jednej edycji były dochodowe. Można wtedy było kupić np. same dziwki The Twins (przynoszące najwięcej zysków). Ilość zależała od charyzmy twojej postaci. To było w 5 edycji i w związku z tym, ze wielu graczy oszukiwało (wykorzystując błąd gry mieli więcej dziwek niż pozwalała na to charyzma, a co za tym idzie mieli większe zyski) admini TheCrims wrócili do starego systemu. Czyli 1 dziwka każdego rodzaju. Co należy wiedzieć o damach lekkich obyczajów w crims: ilość kasy, jaka daje dana gejsza zależy od charyzmy (wiadomo lepszy alfons więcej wyciśnie Wink ), można mieć 5 dziwek, potem należy dokupić burdel, który pozwala mieć kolejne 5. Panienki od przyjemności można kupić lub też spotkać w lokalu (jak ma się szczęście). Twoje kurtyzany mogą też w pewnych okolicznościach (choroba, pobicie, ucieczka) opuścić Ciebie. Ogólnie to mało opłacalny interes, a zdjęcia panienek są za małe Razz.

Broń - bez odpowiedniej broni można mieć problem z wykonaniem pewnych skoków. Do staruszki bez bejsbolla nie podchod�cie lepiej, do bankomatu dobrze jest mieć cos lepszego niż nóż (polecam wydać na desert eagla, ale glock też się sprawdza), od 7-11 do jubilera podstawa to snajperka, a na DBM i harleye (oraz od magazynu federalnych wzwyż) obowiązkowo MeanMachine (popularne MM). Od trzeciej edycji nie kupowałem innych broni, bo to (moim zdaniem) strata pieniędzy.

Diler - tutaj możemy kupić (na potrzeby własnego lokalu, albo przed przypłynięciem statku) bąd� sprzedać towar (diler bierze 5% dla siebie, trzeba z czegoś rodzinę utrzymać nie?)

Budynki - różnego rodzaju fabryki, plantacje i burdel. Ilość budynków jakie można posiadać zależy od inteligencji naszej postaci. Jeden budynek (fabryka, burdel, plantacja to to samo) na 20 int (czyli mając 41 int możemy mieć... 2 budynki, każdy kto tak odpowiedział może być z siebie dumny, pozostali niech idą na kurnik.pl pograć w kalambury)

Klub - tutaj możemy zregenerować swoją energie, oraz spotkać nowych znajomych. Regeneruje się energie ćpając narkotyki. Na początku ćpa się słabe drugi (zioło, piguły, piwo, grzyby) i stopniowo gdy tamte przestają działać (czyt. przywracają mniej energii) zaczyna się ćpać coraz mocniejsze. Kolejność drugów podam pó�niej. Może się zdarzyć, że narkotyk zamiast dodać odejmie nam energie (spada nam wtedy morale, które jest ważne bo im wyższe morale tym szybciej regeneruje nam się energia). Należy wtedy naćpać się znowu. Możemy tez przećpać gdy np. we�miemy za dużo mocnego narkotyku po detoksie. Trafiamy wtedy do szpitala na 15 minut, tracimy wszystkich znajomych, wylatujemy z gangu i (co już mało prawdopodobne) możemy wylądować w gazecie Wink.

Pub - to samo co klub, tylko że mniej osób jednorazowo może tam wejść oraz mogą być tylko 3 rodzaje drugów. W sumie nie chodzę tam (to informacja dla tych co nie chcą mnie nigdy spotkać Smile )

Lokale - możemy tutaj kupić swój własny klub lub pub oraz ustalić takie rzeczy jak: cena wejściówki, cena za poszczególne drugi oraz opis lokalu (zachęcający lub zniechęcający do wejścia potencjalnych klientów)

Doki - co jakiś czas przypływa statek skupujący jakiś rodzaj narkotyku. Kiedy przypływa statek po dany rodzaj druga, wtedy rośnie cena tejże używki.

Skwer - stworzony po to, żeby ludzie mogli w jakiś sposób się porozumieć. Głównie chodziło o to, żeby początkujący mogli uzyskać informacje na dany temat, bąd� też dla tych co szukają gangu lub ludzi do gangu (czyli w celach rekrutacyjnych). Niestety polski skwer to totalny burdel i syf. Pełno jest tu wszelkiego rodzaju spamerów i flooderow. Spokojnie porozmawiać można dopiero ok. 1-3 w nocy, kiedy dzieciarnia już śpi. Apeluje do was: tępcie spamerów i niech was ręka boska broni powtarzać jakaś kwestie kilkakrotnie (czyli spamować) bo za to możecie oberwać w grze ode mnie oraz dostać Bana od adminów.

Kasyno - tutaj można w łatwy i wygodny sposób pozbyć się gotówki przegrywając w blackjack (czyli �oczko�). Jak grać w kasynie?

Szpital - tutaj wysyłam spamerów Wink Do szpitala można trafić gdy się przedawkuje, bąd� dostanie się porządny oklep. W szpitalu można też poprawić swoje statystyki (dokupując np. anabole), zrobić sobie operacje plastyczna (traci się wtedy ludzi, którzy byli na czerwono w kontaktach) oraz zrobić detoks (wtedy kiedy narkotyki przestają działać). Detoks jest drogi i jego cena zależy od respa naszej postaci (im wyższy resp tym droższy detoks).

Bank - tutaj można wpłacić swoja kasę i patrzeć jak wolno rośnie. Oprocentowanie 2% w skali dnia ( od maxymalnie 100.000$ ). Dzięki bankowi możemy otrzymywać maxymalnie 2,000$ na dzień.

Więzienie - tutaj się trafia po nieudanym rabunku lub gdy zabije się jakaś osobę. Wyjść z więzienia można wykorzystując kredyty lub próbując przekupić władze (oj trzeba baaardzo dużo posmarować i im większy respekt tym więcej trzeba zapłacić)

Wiemy już co jest po lewej stronie. Teraz co po prawej. U góry widzimy dane swojej postaci (awatar - czyli zdjęcie-, swoją rangę zależną od posiadanego respektu i miejsca w statystykach, swój respekt, kasę, morale, energie potrzebna do wykonania różnych działań oraz statystyki). Dalej mamy wiadomości (można wysłać jakiś tekst osobie której zaraz spuścimy manto, albo swój nr gg do kogoś bo kto by się bawił w wysyłanie wiadomości w tej grze), znajomych oraz centrum gang (możemy założyć gang, dołączyć do jakiegoś jeśli mamy zaproszenie, opuścić gang jeśli już mamy bąd� pooglądać listę osób w naszym gangu).

Skoro wiecie już (nawet aż za dobrze) co i jak działa napisze wam jak szybko dobić do pewnego poziomu. Zaczynamy.

Jeśli zaczęliśmy bez ułatwienia (czyli nie kupiliśmy kredytów) to kupujemy atrybut bejsbolisty (albo polskiego dresa huhu) i robimy skok na spożywczak. Mając staty po ok. 10-11 szukamy jakiejś przemiłej staruszki i przeprowadzamy na drugą stronę... zawartość Jej torebki. Dobijamy staty do 15-16 (jeśli skorzystaliśmy z ułatwienia to kupujemy nóż i po pierwszym starciu z babcia bierzemy się za auto i postępujemy dalej tak jak pisze już poza nawiasem) i sprawdzamy wytrzymałość szyb samochodu oraz pożyczamy radio. Mając staty po ok. 25-26 próbujemy przekonać taksówkarza o oddanie na czas nieokreślony kilkudziesięciu zielonych. Oczywiście mamy wciąż mało kasy i cala kasę ładujemy w ćpanie w lokalu (polecam ćpać LSD na początku bo mimo, ze droższe to daje więcej energii), a jeśli mamy szczęście to dołączy do nas dziwka (lub dziwki), którą należy sprzedać i kupić odpowiednią broń (desert jak już pisałem wyżej). Mając staty po ok. 41 można udać się do bankomatu i wyciągnąć trochę więcej kasy na zakupy. Mając staty po 46 można sprawdzić jak żyją średniozamożni i pooglądać wystrój wnętrz ich domów. Dobijając staty to 55 wypadałoby zatankować auto, więc odwiedzamy najbliższą stacje benzynowa i tankujemy do pełna. W międzyczasie można założyć gang i zaprosić do niego inne osoby, które maja już staty na tankowanie na stacji. Jak już dotankujemy do ok. 70 nasze staty można wyskoczyć na zakupy do biedronki, lub poprosić kolegę z gangu, żeby pomógł wymienić walutę w kantorze. Wymieniamy walutę tak długo, aż będzie nas stać na snajperkę. Mając snajperkę znowu idziemy do biedronki pochwalić się nią wszystkim wkoło. I chwalimy się tak do uzyskania średniej stat ok. 100. Czas odwiedzić sieć hipermarketów 7-eleven. No trochę poodwiedzamy (nie zapominając co jakiś czas wymienić walutę na �zieloną� w najbliższym kantorze) zanim porwiemy się za coś większego. Jak mamy nadmiar kasy możemy nakupić trochę kreatyny. Tak na wszelki wypadek jakby ktoś spotkany w lokalu chciał nas za mocno przytulić. Dalej jest już z górki. Odwiedzamy jubilera, składamy wizytę w mieszkaniu lokalnego mafiozo, walimy piwo (i nie tylko) z harleyowcami, a z kolegami z gangu zwiedzamy bank, dołączamy się do konwoju, pracujemy trochę z FBI w ich magazynie, idziemy spłacić rachunek telekomunikacji i wreszcie odwiedzamy kochanego twórcę microshitu Smile. Oczywiście warto też kupić jakąś fabryczkę. W końcu biznes jest biznes.

Oczywiście nie mówię, że to jest najlepszy sposób. Mi on wystarcza, ale zachęcam was do eksperymentowania (tylko nie za ostro bo przećpacie) i znalezienia bardziej optymalnego dla was systemu.

Kilka ważnych informacji:

10 000$ to 1 punkt respa. Dlatego wydając kasę na anabole, budynki, broń, tracimy odpowiednią ilość respa (tutaj uwaga: wydając 200 000 na fabrykę nie tracimy 20pkt respa tylko 10 bo pozostałe 10pkt respa - 100 000$ - jest w naszej fabryce ). Analogicznie zdobywając kasę (czy to za udany skok czy też wygrywając w kasynie) zyskujemy odpowiednią ilość respa. Po udanym skoku grupowym Resp nie rośnie od razu. Wzrośnie o odpowiednią ilość jeśli się wylogujesz, wpłacisz kasę do banku lub wejdziesz do lokalu.

Jeśli widzicie, ze ktoś pisze, że zna sposób na szybkie wyjście z wiezienia, albo nabicie w szybki sposób respa to nie wierzcie mu. Jak wyjść z więzienia macie opisane wyżej, jak szybko nabić respa? Grać grać i jeszcze raz grać (i podczas gry myśleć). Każdy z was ma swój własny osobisty nr ID i tylko ten numer wysyłacie jeśli chcecie otrzymać kredyty. Przestańcie wierzyć w jakieś tańsze SMSy, podwojenie respa czy też boty grające za was.

Następna kwestia to nie wyzywajcie innych od cziterów, bugerów etc. To, że wam nie udało nabić się tyle respa nie znaczy, że ta osoba oszukuje. Tak jak w życiu: są lepsi i gorsi. Ktoś miał więcej szczęścia, lepiej zainwestował czy też wreszcie spędził więcej czasu na treningu. Nawet jeśli oszukiwał to prawda wyjdzie na jaw (tak jak było w 5 edycji). Ważne, że wy gracie uczciwie i wszystko co osiągnęliście jest wynikiem waszych umiejętności i czasu, który poświeciliście tej grze (no i mojego świetnego poradnika Wink ). świadomość, że zawsze jest ktoś lepszy tylko mobilizuje do skuteczniejszego działania.

Co do broni, to ja uważam, że najlepsza jest MeanMachine. Mimo, że snajperka ma 10 celności to jednak obrażenia MM robią swoje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaniZos
Gość



Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:43, 13 Paź 2015    Temat postu:

Reprezentacja [link widoczny dla zalogowanych] opinie erotyczne, komentarze do anonsów erotycznych, forum o agencjach towarzyskich. awansowała na Euro 2016, a o tym, że kadra jest jednym z największych wygranych eliminacji, świadczą także statystyki i międzynarodowe uznanie. [link widoczny dla zalogowanych] Tysiące pełnometrażowych filmów porno, amatorskie porno, opowiadania erotyczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum 6c Strona Główna -> Początki w Grze Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin